نقـش یـــک درخــت خشک رادر زنـدگی بازی میکـنم...
نقـش یـــک درخــت خشک رادر زنـدگی بازی میکـنم...
نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم
یا هیزم شکن پـیــر…
نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم
یا هیزم شکن پـیــر…
- ۹۵۶
- ۰۹ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط