{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بر نمی گردی💔

تو بر نمی گردی💔
دیدگاه ها (۱)

یه روز خوب، باغ گیاه شناسی به همراه یه دوست خوب💕

گفتم غم تو دارم💔

ای که گفتی جان بده تا باشدت آرام جانجان به غم هایش سپردم نیس...

شب گردی تو تهران 🌃

طبیعت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط