{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چ بوحاله

چ بوحاله
دیدگاه ها (۱)

نیگا نیگاببین گ زبونی دارمجووووون بوخولمش نیگا نیگاببین شه س...

والا یوخوداچی فک کردینننننننن منحلفا

والااولی ک بریزبقیه لامصبا مثه آبشار میان:/

:))))))

سوخت خودم...چیز یعنی ساخت خودم

چه کاپلیییییچ-چ-چری کولا💃🏻💃🏻

لایک یادت نرههههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط