تا تو بودی در دلم حسی چو مجنون داشتم
تا تو بودی در دلم حسی چو مجنون داشتم
نغمه های عشق با آهنگ موزون داشتم
این "منی" که زیر پای هجر تو مکسور شد
"میم" بودم در کنار عشق خود "نون" داشتم
"ذره بین" چشم های من فقط سمت تو بود
بی وفا کی من به سمتت غیر "کانون" داشتم؟!
من شدم قربانی تیغ دو ابرویت ولی
نیمه جان بودم و در رگ های خود خون داشتم
اشک چشمم وقت دیدارت به روی گونه بود
من ز آب چشم ها صد نیل و کارون داشتم
خون بهای مرگ هایم از زمان رفتنت
جمع اگر می شد هم اکنون گنج قارون داشتم.
نغمه های عشق با آهنگ موزون داشتم
این "منی" که زیر پای هجر تو مکسور شد
"میم" بودم در کنار عشق خود "نون" داشتم
"ذره بین" چشم های من فقط سمت تو بود
بی وفا کی من به سمتت غیر "کانون" داشتم؟!
من شدم قربانی تیغ دو ابرویت ولی
نیمه جان بودم و در رگ های خود خون داشتم
اشک چشمم وقت دیدارت به روی گونه بود
من ز آب چشم ها صد نیل و کارون داشتم
خون بهای مرگ هایم از زمان رفتنت
جمع اگر می شد هم اکنون گنج قارون داشتم.
- ۲.۱k
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط