{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همش کامپیوتر 😂😂💔😂

همش کامپیوتر 😂😂💔😂
اصلاً نخواستم ،باوو
من میگم مرض دارم میگه کامپیوتر
میگم پشم ریزانم میگه کامپیوتر 😂😂💔
شوخی میکنم
دیدگاه ها (۲۱)

3dآموزش یا همون سه بعدی کشیدن😂😂

...

😂😂🤦🏻🤦🏻

چه ورزش ژیمناستیکی بود😂ژیےمناستےکڬ جالبٮ😂#ژیمناستیک

میگم پارت قبلی عشق غیر منتظره بد شد؟احساس میکنم همش دارم بیش...

آقاجـٰان ؛ اصلاً خبر داري که از دوري دارم دق میکنم: ))) ؟#م...

بقیه هم میگه پسر دارم منم میگم پسر دارم 🫀🫶🏻بی تی اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط