{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط آل توی این صحنه(امروز داشتم انیمه دفترچه مرگ رو میدید

فقط آل توی این صحنه(امروز داشتم انیمه دفترچه مرگ رو میدیدم تا قسمت ۱۸ دیدم و توی قسمت ۱۸با این صحنه مواجه شدم )
دیدگاه ها (۱۵)

سلام بروبکس اومدم خواب شما ها رو هم بگیرم🤣🤣🤣🤣

🤣🤣

هممممم

اسم من دیه نیار(اصکی از پیجی که پست قبل گذاشتم حتما فالوش کن...

داشتم باب اسفنجی میدیدم(بچه دو ساله) که با این صحنه مواجه شد...

death note انیمهانیمه دفترچه مرگ ال 💀 یا لایت ☠️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط