{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدرپاهایت را بدان....من چه شبها و روزها که به پایت نسوخت

قدرپاهایت را بدان....من چه شبها و روزها که به پایت نسوختم
دیدگاه ها (۱)

#نقاشی#هنری

#نقاشی#هنری

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت، بیچاره از عشق فقط سو...

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به...

شعاراین شبها

به پایت خواهم مرد.))

بفرست برا رفیق جونیت😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط