ما آدم ها موجودات عجیبی هستیم، وقتی میگوییم تنهایم بگذار.
ما آدم ها موجودات عجیبی هستیم، وقتی میگوییم تنهایم بگذار.... یعنی بیشتر از همیشه به وجودت احتیاج دارم...
- ۱.۶k
- ۱۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط