{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر کامنت نزاری یعنی برات مهم نیستم🥲

اگر کامنت نزاری یعنی برات مهم نیستم🥲
دیدگاه ها (۱)

ایول😉

اینم cls✨️🖤

حدیث داداش یهو کامنت نزاری هااافقط لایک کن باشه؟زحمت میشه بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط