{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگـه واسِهـ تو بآشهـ

اگـه واسِهـ تو بآشهـ

دوسـت دارے کیارو دعـوت کنـے و باهآشون بخـورے!!!
دیدگاه ها (۶۴)

⊙﹏⊙ فاجعه ⊙﹏⊙ رژ لبِ منِ بیچاره و شیطنت های خواهرزادم...

از محـبـــت خارهآ گـل میــشـودے کِـــ میــگــں همیـــنـه :)

هرجا قلبی مهربان درحال تپیدن است,آنجا بهشتی درحال روییدن است...

نـغـمـہ ツ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط