{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

محراب قاسمخانی نویسنده در اینستاگرامش نوشت:

محراب قاسمخانی نویسنده در اینستاگرامش نوشت:


آدم دلش واسه این طالبان کباب میشه. یه موقع قدرت داشتن و کلی برنامه داشتن و این و اونو میکشتن و زندگیشون رو میکردن. حالا بیچاره ها دیگه قدرت ندارن بیکار شدن مجبورن همدیگه رو بکشن. مثلاً همین چند روز پیشا رهبرشون ملا اختر محمد منصور رفته خونه رفیقش ملا عبدالله سرحدی، یکی دیگه از رهبراشون، که با هم اختلاطی بکنن. وسط معاشرت یه کم دچار اختلاف سلیقه شدن اسلحه کشیدن زدن همدیگه رو کشتن. خوب چیکار کنن طفلیا؟ حوصله شون سر رفته از بس نشستن گوشه خونه هیشکی رو نکشتن. خوب بود خودتون طالبان بودین نمیذاشتن کسی رو بکشین؟ بعدشم اختلاف سلیقه داشتن خوب. قهر کنن؟ افت نداره؟ یه طالبانی هیچ وقت اختلافش رو با حرف حل نمیکنه


پ.ن: خوبی این طالبان و القاعده و داعش و بوکوحرام و اینا اینه که اگه بندازینشون یه جا خودشون منقرض میشن
دیدگاه ها (۳)

صبا کمالی:بابت هر پاسخ منفی که به پیشنهاد وقیحانه ی تهیه کنن...

بازی پرسپولیس در کیش لغو شدبازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس...

۸ پله صعود / ایران در جایگاه ۹۱ م ،سرعت اینترنت در جهان

پدیده آسمانی/ کانادا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط