{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب بچه ها حرفی دارین بزنین، من تا ۱۱ ماه دیگه یعنی دی نیس

خب بچه ها حرفی دارین بزنین، من تا ۱۱ ماه دیگه یعنی دی نیستم، خدافظ امیدوارم از فعالیت هام راضی باشید 🫀❄
دیدگاه ها (۴)

درخواستی؟ شاید...

و باز هم یلدا شد بهانه ای برای در کنار هم بودن:)) 🤌🥲پس برخیز...

بچه ها از این به بعد موکبانگ بزارم؟ در کنارش کیپاپ هم میزارم

ببخشید چند روزی نیستم امتحان دارم تا یک ماه دیگه فعالیت هام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط