{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جاست همینو دارم بگمححححححح-🗣️

جاست همینو دارم بگمححححححح-🗣️
دیدگاه ها (۰)

هیچ هیتری تا حالا تهیونگو زشت خطاب نکرده ... همه حقیقتو میدو...

من ارامشم را در آغوش او یافتم

کاش می‌شد ها از نظر من فقط توی تهکوک خلاصه میشه 🫀

منو یاد فیکشن دروغگو میندازهههه… واییی فیکشنش 🛐

جاست رئال

جاست ریمبو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط