متأسفانه اکثر جاسوسان دستگیر در ارگان های نظامی، پلیس بود
متأسفانه اکثر جاسوسان دستگیر در ارگان های نظامی، پلیس بودند و همینا موقعیت سرداران و دانشمندان رو لو دادند.
حالا فهمیدین از کجا خوردیم؟
افغانی مگه محل اسکان فرماندهان نظامی و دانشمندان هسته ای رو بلده؟
یه عده بی عقل روی این قضیه مانور دادن
حالا فهمیدین از کجا خوردیم؟
افغانی مگه محل اسکان فرماندهان نظامی و دانشمندان هسته ای رو بلده؟
یه عده بی عقل روی این قضیه مانور دادن
- ۱۸۵
- ۰۶ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط