{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد حال منم کهِ عاشقِ مویِ پریشان

بد حال منم کهِ عاشقِ مویِ پریشان
شده ام...!
دیدگاه ها (۵)

شب ایستاده است خیره نگاه اوبر چارچوب پنجره من...

ای فراتر از وهم و خیال در شبم جاری باش ...!

بوس از تو وجان از من بازار چنین خوش تر ؟

عینک دودی نمیخواهم...گیسو که پریشان کنی ...همه جا تاریک میشو...

حال پریشان منی...

تنها منم که عاشق این صدام؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط