{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاجی جایهمه شوما 500 نفر خالی بعد اردو رفتیم شاورما بخوری

حاجی جایهمه شوما 500 نفر خالی بعد اردو رفتیم شاورما بخوریم💔(چراش رو نمیدونم-)
دیدگاه ها (۱۳)

مرسیییی @elda_sama 😭😭😭

😭@cat.nap5872

ممنونننننن❤️‍🩹

اوسانا❌️مو نارنجیه✅️آی کیو مردم بازار اصلا عالی

شانسی زدیم ی نفر رو ولی بازم رفتیم لابی😅

نمیدونم...یادم نمیاد عصبانیتم رو سر کسی خالی کرده باشم...شای...

روستا اختصاصی ۱۵۰ هکتاری - سید علی ابراهیمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط