{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...! #تکست

...! #تکست
دیدگاه ها (۶)

😂

...بعضیا بخونن...بعضیا که رفتن ولی هستن😐

قربونت برم کی؟من😍 کی؟من😮 کی؟من😘 قربون باران خانوم ِدایی ب...

یه آدم برفی واسه فروش دارمقیمت 25 تومنفقط یه کم تعمیرات لازم...

.. : #عاشقانه #تکست #ادیت

غمگین

... :#تکست #اشرف_تک #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط