{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لطفا به جای لایک کردن صلوات بفرستین

لطفا به جای لایک کردن صلوات بفرستین
و واسه شفای همه بیمارا دعاکنین!
دیدگاه ها (۶)

چجوری باید جلوی حک وای فایمونو بگیرم؟؟خواهش میکنم جواب بدین!

واسه خوشحال کردن خودتون چیکار میکنین؟؟؟؟

خدای مهربانم!گرفتار دردی هستم که تو دوای آنی..!خدایا هیچ وقت...

امیدوارم این پیام برای بعضیا تکان دهنده باشه!

سلام و عرض ادب خدمت شمالطفا برای شفای بیماری بنده التماس دع...

شعرک امروز تقدیم به شما🌻

لایک و کامنت و فالو یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط