{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهای سخته ولی تحمل میکنم💔

تنهای سخته ولی تحمل میکنم💔
دیدگاه ها (۳)

تنهای...

خیلی سخته تحمل اینکه هنوز دوستت دارم ولی تو حتی اسمم رو یادت...

تنها دردی که تحمل میکنم :

فقط بغض چشاش #جیهوپ#هوسوک#بی_تی_اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط