{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باه باه عجب شانسی😂

باه باه عجب شانسی😂
دیدگاه ها (۲)

بچه ها میخوام ویسگونو حذف و نصبش کنم نمیدونم چش شده قاطی کرد...

دفعه بعد اینو بکشم؟ من واسه همچی پایم ولی اخرش میگم زشت شده ...

فالوشه

باه باه

باه باه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط