{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#کامنت

دیدگاه ها (۲)

من آدمیم ک ویزرو قربانی میکنه تا به چیزی ک‌میخاد برسه

هوا دیگه از دونفره گذشته..😄#اصفهان#چهارباغ

🖤

#ابدیکامنت نزارید و کامنت نخونید

فالو=فالولایک=لایککامنت=کامنت

برای رسیدن به بهشت باید از جهنم عبور کنی ❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط