{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😢💔

😢💔
دیدگاه ها (۰)

لعنت به روزگار ز غم رفیق ندارم قرار........😢

دلتنگ چهره ای هستم......😢😢😢😢

دَر مَن هِزآران دَرد نَهآن اَست:)

من و دوستم در حال چالش تیک تاک:)🤓👍#سه_تفنگدار #علیضتوری #افش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط