{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتیشون...

سلامتیشون...
دیدگاه ها (۱)

کی میشه واقعا از ته دلم میخندم یهو حالم عوض نشه ؟؟؟

هه....

هیچوقت زخمامو یادم نمیره...

اگه بود فراموش نمیکنم ...

اینم از پک ارسالی برای آقایی از کردستان که به علت صفرای بالا...

آرامش دلهای بیقرار

آرامش دلهای بیقرار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط