اگه یکی رو دوست دارین، توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین تو
اگه یکی رو دوست دارین، توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین توی بد حالیشم دوسش داشته باشین وقتی هم داره میشکنه و پر از انرژی منفیه، دوسش داشته باشین، وگرنه حال که خوب باشه همه مهربونن و آدم رو دوست دارن.
- ۱۱.۰k
- ۱۸ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط