برای دل بستن
برای دل بستن
بایددلت رابه دلش گره بزنی
یکی زیر،یکی رو..
مادربزرگم میگفت:
قالی دستباف مرگ ندارد!
من دلم رابه دستان پرمهرخداگره میزنم،که گره ای محکمتراز آن گره یافت نکرده ام🌷
.
بایددلت رابه دلش گره بزنی
یکی زیر،یکی رو..
مادربزرگم میگفت:
قالی دستباف مرگ ندارد!
من دلم رابه دستان پرمهرخداگره میزنم،که گره ای محکمتراز آن گره یافت نکرده ام🌷
.
- ۱.۵k
- ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط