{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

e_eویس قبلمو نیگا

e_eویس قبلمو نیگا
:(
دیدگاه ها (۱)

ویس الانمو: (

اخییییییش یوخده سرگیجه بگیرید جیگرم خنک بشه:)

در این شبــهای سرد وبی کس غــــــم انگیز است تنـــــــهایـــ...

تو خواهی رفت، دیگر حرف چندانی نمی ماندچه باید گفت با آن کس ک...

نیگا نیگا تروخدا❤😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط