{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه عجب غمگین

هه عجب غمگین
دیدگاه ها (۱)

چه خبرا خوبید؟ خوشید؟

چطوره

یه سلفی بین زین و هری

اینم دوستم واسم فرست خخخخ چطوره

هه .......عجب دروغایی

هه هه و زهرمار کوفت درد بگیری ایشاالله قربونش بشم عجب پدسگیه...

هه، بوی دود نگیری؟ خیلی خودخواهی…:)) #ادیت #فوتبال #غمگین #ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط