{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه شب سردیست...

چه شب سردیست...

انگار کسی در دنیا نیست...

یا شاید هم من در دنیای کسی نیستم

:)
دیدگاه ها (۱۲)

بهترین حس اینه ♥ نگران نباش من باهاتم ♥

دوووووست دارررررررم ♥

؟!

میبینی چه شب ساکتی است؟انگار هیچکسی در دنیا نیست!یا شاید،من ...

یا شاید من در دنیای هیچکسی نیستم؛)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط