لحظهام پر شده از لذت
لحظهام پر شده از لذت
یا به زنگار غمی آلوده است
لیک چون باید این دم گذرد
پس اگر میگریم
گریهام بی ثمر است
و اگر میخندم
خندهام بیهوده است !...
#سهراب_سپهری
یا به زنگار غمی آلوده است
لیک چون باید این دم گذرد
پس اگر میگریم
گریهام بی ثمر است
و اگر میخندم
خندهام بیهوده است !...
#سهراب_سپهری
- ۳۰۹
- ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط