{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب درک ک کسی دوسم نداره . . .

ب درک ک کسی دوسم نداره . . .
دیدگاه ها (۷)

آهن پرستای بدبخت . . .

ملت کصخل شدن xD :|

ما همین شانسم نداریم -_-

حالا ب خودتون بستگی داره . . .

کسی دوسم نداره واس خودم!

🦋به درک که دوسم نداشت به درک که یه زمونی بیشتراز خودم میخواس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط