{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم از بیرون رفتن ما یه پیتزا خوردیم همینجور حالمون خراب

اینم از بیرون رفتن ما یه پیتزا خوردیم همینجور حالمون خرابه شب خوش
دیدگاه ها (۷)

واقعا حقش این نبوده

بله

تو گرما میچسبه

.

یه شب خوش

اینم یه پست برای منصور فن ها😂شب همگی خوشلایک =لایک فالو =فال...

عزیزکم تو مال منی@jk_199jung

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط