{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گایز انگار قراره تابستون گوشیم گرفته بشه 😑😕

گایز انگار قراره تابستون گوشیم گرفته بشه 😑😕
دیدگاه ها (۴)

فقط آخرش 😂😑

گایز امروز چهلم مونبینه 🥺💙

اولین پیام ناشناس 🗿

تابستون مگه کامل بشه

دوستان دوباره قراره کل تابستون برقامون بره... عالیــــــهـ-ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط