{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تمام غم هایت را به دوش میکشم ..

تمام غم هایت را به دوش میکشم ..
فقط یک بار بگو توهم بی من نمیتوانی...
دیدگاه ها (۴)

بــہ چــه قیـمتــےفــروخــتـے..تــمام .. دنیـا...

توهم بهم زدی بدون فی پلی... #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

اگر دوست داشتی تو کامنت تا بگو پارت دوش رو هم بزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط