{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و تو آرام منی😍

و تو آرام منی😍
دیدگاه ها (۱)

ای نور چشم حضرت آقای کربلابعد از حسین دلبر دیوانگان تویی#یا_...

ربّ‌ِلا‌تَزِرنی‌فَرداًپروردگارمن‌مـراتنھـامگـذار!

یادش بخیر بچگیامون چقدر ازین کارا می کردیم🙂

•°| شازده کوچولو پرسید: کی اوضاع بهتر میشه؟روباه گفت: از وقت...

تو عروسک منی مسکن منی تو تو تو...

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط