{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاملا با یونگ مین موافقم

کاملا با یونگ مین موافقم
دیدگاه ها (۳)

راست میگههههه

اوخیییی

اون بچه رو اونجوری نگیر توروخدا

خیییییلیییییی باحالن

کاملا موافقم

کاملا موافقم شما چطور ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط