{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

سلام
آرت برای چالش ایشون:
https://wisgoon.com/p/AKSWSRQLP1
اوسی رو باید تو دوران ویکتوریا می‌کشیدیم.
(حالا خیلی هم ویکتوریایی نیح)
آرتش رو از رو نقاشی کتبی رفرنس گرفتم
نورپردازی افتضاحه میدونم
بالاخره کا قراره شکست بخورم.
بای بای❤️🌹
دیدگاه ها (۵)

کار جالبیه...شما هم انجام بدید🤍🌈

💜پاسخ به سوالات شما💜

منتظر سوالاتتون هستم🍀🖤

به نام خداthis art have base...برای دتیز کیروشی سان:https://...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط