{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونین بدترین شغل دنیارو کی دارهـ؟

میدونین بدترین شغل دنیارو کی دارهـ؟



اون بدبختی ک توی توالت مردونه ازمایشگاه
میشینه شاشیدن ملتو نگا میکنه😐
ک یه وقت تقلب نکنن:-\


ینی چی بهش میگن؟؟
شاش بین؟شاش بان؟شاش نگهدار؟مراقب شاش؟دیده بان شاش؟
😄 😄 😄 😄
دیدگاه ها (۱)

کدومو بیشتر دوس دارین؟1_من..........2_صبح ساعت 6ونیم روز 3مه...

موتور نره تو ک**نش:-! :-\ :|

😏 😏 😎

بعععله😃 ما معتادان اینترنتی تربیت داریم ولی میترسیم ازش استف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط