کلاغشون تو همین صحنه کم مونده بود گریه کنه
کلاغشون تو همین صحنه کم مونده بود گریه کنه
انقد ک فحش خورد فک کنم از این ب بعد تبریز نیاد (:
انقد ک فحش خورد فک کنم از این ب بعد تبریز نیاد (:
- ۵.۵k
- ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط