{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏آدما تا یه جایی پیگیرن.

‏آدما تا یه جایی پیگیرن.
بعدش میتونن به بدترین شکل بیخیالتون بشن :|

💔 ⚜ @
دیدگاه ها (۴)

#GN

#خوردنی😘 😋 😍

#بازی_شطرنج

😐 هیچی یادم نیس😂 😂 😂

تهکوکرا خبر خوب

نتفلیکس به طور رسمی اعلام کرده که قراره یه سریال بسازه که نق...

سیزده سال خاطره سیزده سال خانواده بودن سیزده سال باهم تحمل ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط