{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مادرم ۱۹ماهه رفتی و من هرروز بیشتر دلتنگ تم مااااااماااان

مادرم ۱۹ماهه رفتی و من هرروز بیشتر دلتنگ تم مااااااماااان جووونمممم😭😭😭😭
دیدگاه ها (۶)

💙💙💙💙

فرمانده باش...گ تاریخ فقط فرمانده ها را بیاد میاورد..🤴💙

دقیقابیشتر از سه ماهه

مادرم تو رفتی درد نبودنت منو کشت😔😔😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط