{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید تو مال من شی

باید تو مال من شی
مال اونی که زندگیشی
دیدگاه ها (۱)

تو وارد قلبی شدی که راه برگشتی نداشت...

کاش مردم به درجه‌ای از عرفان برسند که خفه‌شو رو از لبخندمون ...

اگه واسه موندن دنبال دلیل میگردیوقت رفتنه

لطفاً...کمی آغوش ،برایم بفرست..

من مال خیابون تو واسه اونی):

نمیترسی ازت بگیرنش اونی که مال منه اگر به تو نگاه کرد مال خو...

تو فقط باید مال من باشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط