سلام رابلین خوبید؟ . . .
سلام رابلین خوبید؟ . . .
میگم من حالم خوب نیست چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی و دیروز انقدر گریه کردم چشمام خشک شد . واقعا حالم خوب نیست چندمدت نمیام ویس یا پست نمیزارم . فک کنم دارم ولف میگیرم . و کسی اصن نیومد سوال بپرسه انگار نه انگار . تا حالم خوب شه پست نمیزارم ببخشیدد🫠💌
میگم من حالم خوب نیست چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی و دیروز انقدر گریه کردم چشمام خشک شد . واقعا حالم خوب نیست چندمدت نمیام ویس یا پست نمیزارم . فک کنم دارم ولف میگیرم . و کسی اصن نیومد سوال بپرسه انگار نه انگار . تا حالم خوب شه پست نمیزارم ببخشیدد🫠💌
- ۷.۰k
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط