خدایا، تنم خسته است ودلم شکسته وجزتوکسی راندارم که بااودر
خدایا، تنم خسته است ودلم شکسته وجزتوکسی راندارم که بااودرددل کنم، بارالهاتوکه نگفته میدانی وننوشته میخوانی، یاری ام کن.
دلتنگی هایم راباعطرحضورت ونگاه سردوخسته ام راباگرمای محبتت وگناهانم رابه لطف وکرمت ببخش ودلم راازهرچه غیرتوست پاک نما.خدایادستهایم راکه برای یاری به درگاهت بلندکرده ام، بگیرولحظه هایم رادمی به خودوامگذار.
خدایامن بی توتنهاوسرگردانم.
دلتنگی هایم راباعطرحضورت ونگاه سردوخسته ام راباگرمای محبتت وگناهانم رابه لطف وکرمت ببخش ودلم راازهرچه غیرتوست پاک نما.خدایادستهایم راکه برای یاری به درگاهت بلندکرده ام، بگیرولحظه هایم رادمی به خودوامگذار.
خدایامن بی توتنهاوسرگردانم.
- ۳۱۹
- ۲۹ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط