میدانم که من و تو چقدر به هم محتاجیم,,توی این دنیا فقط تو
میدانم که من و تو چقدر به هم محتاجیم,,توی این دنیا فقط تو مرا و من ترا دارم...آنقدر عاشق هم هستیم که طاقت یک لحظه رنجاندن هم را نداریم..دوست دارم که حسودی,لذت میبرم از حسادتت,از اینکه بی تو گاهی آنلاین میشوم..اما بدان که تار موی گندیده ترا با عالمی عوض نمیکنم..از غیرت زنانه ات خوشم می آید,وای از آن روزی که این حسادت و غیرت را به من نداشته باشی..آنروز باید سر بگزارم و بمیرم..دستهایت را بوسه باران میکنم..ممنون که تاج سر منی,
- ۱.۵k
- ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط