{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چ جای قشنگی...

چ جای قشنگی...
دیدگاه ها (۳)

...

...

..

...

واقعا شیراز جای قشنگی هستش 🤙🏻😄

📝نجف چه جای قشنگی برای تدفین است#صلی_الله_علیک_یا_علی_ابن_اب...

.... خدافظ مامان.... با من حال نمیکنه؟ ب کیـ اهم چ پرنده قشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط