{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱:نه عزیز بیکار نیستم ولی خو وقت چندانی هم نمیگره😁😂

۱:نه عزیز بیکار نیستم ولی خو وقت چندانی هم نمیگره😁😂

۲:دوست دارم بگم پاپا😁😂

۳:۲۱..بله تاجی هستم...دیماه هستم
دیدگاه ها (۱)

۱:مرسی دمت چیپس😂😂😂😂😂حتما آماده ام

‏یه چالش جدید با آهنگ مایکل جکسون!😂

دگ من باید اینطوری بکنم عکس بزارم💙💙😂😂

قبل اینکه قهوه کشف بشه به رنگ قهوه‌ای چی میگفتن؟؟🤔😁 😜

درسته لومآ پیشم نیستی ولی زیاد دوست دارم و هیچ وقت از آشنایی...

اومدم یکم در مورد خودم بهتون بگم .من استی هستم و بایسم هم هی...

میخوام بیو بزارم پایین رو ببین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط