{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا تو یه دیقه گوه نخور آبجیم امتحان داره من استرس دارم

دیدگاه ها (۲۱)

بیا آبجی

لایک نمیخواد فقد جوابشو بگید

دار میزنم خاطرات کسی را که مرا آزرده....:)!

وقتی من و ابجیم یه دیقه کنارهم میشینیم :

چند دیقه پیش از خواب بلند شدم رفتم تو کلاس دیدم داره امتحان ...

استرس فراوان هم برای قسمت بعد دارم هم امتحان 😺💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط