{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم واصه پیجم یه کوچولو شد چرااااااااااا نمیشه خانوادم دو

دلم واصه پیجم یه کوچولو شد چرااااااااااا نمیشه خانوادم دوباره انقدر شع😔
دیدگاه ها (۷)

من فردا ساعت ۶ مدرسم شروع میشه و باید ساعت چهار صبح بیدار شم...

دید رو حال کنین

یا حسین معلومه که تو این تجمعات حضور داری ..فدات

اینم از یه فعالیت کوچولو بعدا جبران میکنم قشنگاملایک؟فالو؟با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط