پست اینستای لیدر جی بی😍
پست اینستای لیدر جی بی😍
یه ایرانی زیرش کامنت گذاشته بود:چیکار بچم دارین ، ولش کنین[به فارسی]😂 (من موندم آخه فیلسوف این چه ربطی به پست جی بی داره😂 )
حداقل انگلیسی مینوشتی جی بی بفهمه چی نوشتی خوشگل😂
یه ایرانی زیرش کامنت گذاشته بود:چیکار بچم دارین ، ولش کنین[به فارسی]😂 (من موندم آخه فیلسوف این چه ربطی به پست جی بی داره😂 )
حداقل انگلیسی مینوشتی جی بی بفهمه چی نوشتی خوشگل😂
- ۵۸۴
- ۰۱ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط