از این پس
از این پس
هر کشوری که ایران ما را بخواهد تحریم کند
مقامات و حکام کشور ما نیز موظف اند و بایستی آن کشور را به هر نحو و هر طریقی که از دستشان بر می آید
تحریم کنند
تا
تحریم کنندگان ایران تصور نکنند
که با یک کشور توسری خور و پَخمه طرف اند
که هر چه تحریمش میکنند جیکِش هم در نمی آید و واکنشی از خود نشان نمیدهد..!
مثلا همین رژیم ترکیه را میشود
تحریم گازی کرد
و
گازمان را به رویش قطع و تحریم سازیم
و
یا کشور های اروپایی و آمریکا را میتوان
تحریم دریایی کرد
و
اجازه نداد هیچ کشتی تجاری و غیر تجاری آنها وارد یا خارج از دریای عمان و تنگه هرمز و خلیج فارس نشوند...
وقتی مقامات ما از خودشان اقتدار نشان بدهند سازمان تحریمها علیه ایران سست میگردد
هر کشوری که ایران ما را بخواهد تحریم کند
مقامات و حکام کشور ما نیز موظف اند و بایستی آن کشور را به هر نحو و هر طریقی که از دستشان بر می آید
تحریم کنند
تا
تحریم کنندگان ایران تصور نکنند
که با یک کشور توسری خور و پَخمه طرف اند
که هر چه تحریمش میکنند جیکِش هم در نمی آید و واکنشی از خود نشان نمیدهد..!
مثلا همین رژیم ترکیه را میشود
تحریم گازی کرد
و
گازمان را به رویش قطع و تحریم سازیم
و
یا کشور های اروپایی و آمریکا را میتوان
تحریم دریایی کرد
و
اجازه نداد هیچ کشتی تجاری و غیر تجاری آنها وارد یا خارج از دریای عمان و تنگه هرمز و خلیج فارس نشوند...
وقتی مقامات ما از خودشان اقتدار نشان بدهند سازمان تحریمها علیه ایران سست میگردد
- ۱.۱k
- ۱۲ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط