{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این پس

از این پس
هر کشوری که ایران ما را بخواهد تحریم کند
مقامات و حکام کشور ما نیز موظف اند و بایستی آن کشور را به هر نحو و هر طریقی که از دستشان بر می آید
تحریم کنند
تا
تحریم کنندگان ایران تصور نکنند
که با یک کشور توسری خور و پَخمه طرف اند
که هر چه تحریمش میکنند جیکِش هم در نمی آید و واکنشی از خود نشان نمیدهد..!
مثلا همین رژیم ترکیه را میشود
تحریم گازی کرد
و
گازمان را به رویش قطع و تحریم سازیم
و
یا کشور های اروپایی و آمریکا را میتوان
تحریم دریایی کرد
و
اجازه نداد هیچ کشتی تجاری و غیر تجاری آنها وارد یا خارج از دریای عمان و تنگه هرمز و خلیج فارس نشوند...
وقتی مقامات ما از خودشان اقتدار نشان بدهند سازمان تحریمها علیه ایران سست میگردد
دیدگاه ها (۰)

ونزوئلا

الجزایر

سلطان ایران

کبری خانم یک عکاس زبر دست است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط